sobota, 23 sierpnia 2014

Długie rzęsy z LONG 4 LASHES

Witajcie Kochani!


Dzisiaj zapraszam Was na krótki mam nadzieję post w którym przedstawię Wam podstawowe informację na temat odżywki Oceanic Long 4 Lashes. Efekty, oraz zdecydowanie więcej informacji znajdziecie w filmiku, który dla Was przygotowałam. Oczywiście załączyłam go poniżej.



Skład LONG 4 LASHES:
Skład: Aqua, Pentylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bimatoprost, Hydrolyzed Hyaluronate, Pantenol, Allantoin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Phosphate, Triethanolamine, Methylparaben, Alcohol


BIMATOPROST jest tutaj wiodącym składnikiem - jeżeli chodzi o poprawę kondycji naszych rzęs. Składnik znajdziemy również w kroplach na jaskrę. Skutkiem ubocznym jest m.in. wzrost rzęs. Producenci z minusa zrobili plus. Czy jest on nam w stanie zagrozić? Może powodować podrażnienia takie jak: zaczerwienienie, pieczenie, swędzenie. Może, ale nie musi. W składzie znajdziemy też ALANTOINĘ, która łagodzi podrażnienia. KWAS HIALURONOWY oraz WITAMINĘ B5 - te składniki również skutkują poprawą kondycji rzęs; zmiękczają je, nadają im blask, poprawiają ich pigment na ciemniejszy. 

Pierwsze efekty zauważyłam już po dwóch tygodniach stosowania; lekkie wydłużenie rzęs i pojawienie się nowych, krótkich. Odżywkę zaczęłam stosować w maju. Mam zamiar kontynuować kurację. 

Cena 70-85zł

Zdjęcia efektów oraz wiecej informacji znajdziecie w filmiku, poniżej. Mam nadzieje, ze rozwialam Wasze wątpliwości i zaspokoiłam Waszą ciekawość - zarówno wpisem jak i filmikiem, który zdecydowanie jest bardziej bogaty w treść i informacje.




6 komentarzy:

  1. no niestety, na ten składnik trzeba uważać :) Też jestem w trakcie testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiło mnie ale cena trochę wysoka :(
    zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujące!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad tą odżywką, ale boję się trochę tego bimatoprostu...

    OdpowiedzUsuń
  5. uzywam tej odzywki od ok.2 m-cy i widze efekty, nie tylko u mnie ale tez moich kolezanek ktore rowniez ja stosuja,rzesy sa dluzsze, warto wydac te pieniadze, nie zauwazylam zadnych (jak dotad) skutkow ubocznych, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wciąż zastanawiam się nad jego zakupem, w sumie sylwester się zbliża więc warto zainwestować w siebie :D

    OdpowiedzUsuń