poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Stylizacja z woskowanymi spodniami

  Cześć wszystkim ! Dzisiaj mój debiut jeżeli chodzi o stylizację na blogu. Decyzja była spontaniczna, więc zdjęcia nie są takie jakbym sobie tego życzyła, a może ja nie byłam na to przygotowana fizycznie i psychicznie, ale mam nadzieję, że miło będzie się Wam oglądało. Tło do zdjęć to typowy krajobraz w mojej miejscowości, czyli góry i pełno lasów; akurat byliśmy z Rodo na spacerze. Musze przyznać, że było mi bardzo ciężko ustać na tych kamieniach... nie wspomnę co przeżywały buty[...] Jednocześnie ta stylizacja była moją stylizacją na święto Wielkiej Nocy.
  Nie należę do tych, które uwielbiają na sobie masę koloru. W modzie uwielbiam stawiać na jedną charakterystyczną rzecz. Lubię nosić rzeczy ze smaczkiem czyli coś w rodzaju woskowanych spodni i bluzki, która lekko odkrywa plecy. Na co dzień bardzo lubię nosić się w niewymuszonej elegancji, ale nie ukrywam, że czasami na blogu pojawi się coś innego! Stylizacja może się wydać niektórym nudna, ale dla mnie jest idealna. Buty, które mam na sobie wynalazłam na allegro i muszę Wam coś powiedzieć... to są najwygodniejsze czółenka jakie posiadam! Wkładka miejscami jest wyłożona gąbką co daje bardzo duży komfort chodzenia. Poza tym wyglądają jak skórzane. Płaszcz, zegarek i torebką posiadam w swojej szafie od dłuższego czasu, ale spodnie i bluzka to stosunkowo nowe rzeczy, które znajdziecie jeszcze w sklepie. KOCHANI, WIĘC MIŁEGO OGLĄDANIA :)










Okulary | H&M
Bluzka | CAMAIEU
Spodnie | CAMAIEU
Buty | Allegro np TU
Torebka | GAP
Płaszcz | MANGO
Zegarek | REGAL

20 komentarzy:

  1. Swietna stylizacja:) ogromnie podobaja mi sie spodnie i buty:) psiak boski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo lubię Rodo! Jaka to rasa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo fajna:) Mamy podobny styl, liczę na więcej takich wpisów, chętnie coś podpatrzę u ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście poproszę o jak najwięcej właśnie takich "nudnych" strojów dnia :)
    proste, kobiece, eleganckie i co bardzo ważne - życiowe zestawienie, więcej nie trzeba :)
    Spodnie pięknie podkreślają sylwetkę, a do tego ten świetny (muszę taki mieć) spokojny płaszcz.
    Od dawna poszukuję bloga modowego z inspiracjami, ale nie takiego "na papugę", czegoś spokojnego, co można z łatwością odtworzyć z tego z co się już ma we własnej szafie, czegoś na co dzień.
    To jest strzał w dziesiątkę.
    PS Dziękujemy za wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko to ja Tobie dziękuję za ten budujący komentarz ! Ja nie mam w zwyczaju się przebierać, więc takich stylizacji będzie więcej :) Pozdrawiam !!!

      Usuń
  5. Stylizacja przepiękna!! Ładnemu we wszystkim ładnie, więc pewnie gdybyś wskoczyła w worek po ziemniakach też wyglądałabyś bosko, le póki co ta stylizscja bardzo mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Piekny stroj dnia! Bardzo kobiecy, najbardziej spodobala mi sie bluzka z tym delikatnym akcentem. Masz styl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Posokowiec kanapowiec tym razem w akcji ;) Bardzo mi się podoba nowy kolor włosów, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem fanka woskowanych spodni, super to wyglada :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz ! Promieniejesz kochana ! ;**
    Jezeli bedziesz zainteresowana zapraszam do mnie;) Jestem nowaaa he ;*
    issabellee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie :) Ostatnie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jaka Ty jesteś śliczna ! Stylizacja też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no pierwsza stylizacja i taki wow ;) tylko pogratulować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stringi widać Ci w tych spodniach.... nie fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz Aniu :) A w jakiej cenie upolowałaś ten sweterek ?

    OdpowiedzUsuń
  15. laska! :) spodnie i szpile bomba! a w piesiuniu sie zakochalam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    http://chantelleh.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń